PROXECTO DERRIBA quere ser unha comunidade singular. Singular porque tira os seus pulos dun aquí e dun agora concretos, malia que sente a necesidade de abrirse a todo aquilo que poida acontecer noutros lugares e contextos. Comunidade acéfala porque se forma polo conxunto de aqueles que comparten a non pertenza, porque a súa obra é a desobra.
Open Call Seminario comúns e cultura

Open Call Seminario comúns e cultura

Á par dos procesos de novos cercamentos, que Harvey ten definido como “acumulación por desposuímento”, xurdíu con forza nos últimos anos unha redefinición da “vella” problemática dos “comúns”. Os comúns abren novos espazos, tanto no ámbito inmaterial, coma no material, ao rachar coa dicotomía entre o público e o privado....
Latest entries

A democracia como o an-arkhé ou o poder dicir de “calquera”

Thomas Hauser Resumo: Debido á conxunción de diversos factores –que englobamos en tres categorías vertebradas polo concepto “crise”: crise económica, crise ecolóxica e crise de representación– consideramos ao paradigma vixente en franca disolución. Centrándonos no que chamamos a “crise de representación” intentarase desenvolver unha noción de política e de democracia que substitúa á lóxica policial...

O malestar na cultura: individuo ou sociedade?

Francisco Conde Soto Resumo: Neste texto trátase de expor como a teoría psicanalítica sitúa a causa principal do malestar do suxeito no plano individual e non no plano colectivo-social. Partindo da teoría da cultura de Sigmund Freud no seu texto O malestar da cultura (1930) e diferentes textos de Jacques Lacan en torno ao capitalismo,...

O afecto indignado e outro desexo

Rebeca Baceiredo Resumo: Cales son os motivos polos que, a pesar das situacións de opresión, as oprimidas e os oprimidos non se organizan contra a súa escravitude? A magnitude do poder é inversamente proporcional á potencia dos individuos. Sen potencia, hai indignación (con sorte), mais non revolución. E o estado de cousas non pode máis...
Relato(s) situado(s) a través das xeografías do mancomún

Relato(s) situado(s) a través das xeografías do mancomún

Autorxs: [montenoso] G. Quiroga, Fran; Olmedo, Andrea e F. Palicio, Alex Resumo: A investigación arredor das experiencias dos comúns como alternativas reais nas marxes da xestión capitalista dos bens é un exercicio necesario e urxente. O coñecemento profundo destes saberes e prácticas tradicionais é fundamental neste momento de mudanza social. Malia a súa difusión polo...
Nietzsche no Pensamento Contemporáneo (Formación do Profesorado)

Nietzsche no Pensamento Contemporáneo (Formación do Profesorado)

SUSPENDIDOS OS CURSOS NA USC POR FALTA DE MATRÍCULA
Nietzsche no Pensamento Contemporáneo

Nietzsche no Pensamento Contemporáneo

SUSPENDIDOS OS CURSOS NA USC POR FALTA DE MATRÍCULA
GZing ou Congreso Anual

GZing ou Congreso Anual

Con motivo do comezo da nova tempada e con intención de vernos as caras e armar o plan xeral de actuación do proxecto cooperativo GZi, convocamos unha reunión extraordinaria para os días 8-10 de Novembro 2013 no espazo Casa Colorida (cómo chegar). Reunímonos membros dos proxectos Alg-a Laboratório, Axóuxere Editora, Casa Tomada, Casa Colorida, Proxecto...
Convocatoria Derritaxes 12

Convocatoria Derritaxes 12

A política, o político, non é un territorio ben delimitado; senón un espazo agonístico no que as súas redefinicións discursivas son xa accións políticas, e á inversa. Na esixencia de atender aos nosos contextos concretos e repensar, dende unha teoría sempre situada, os lazos entre as palabras e as accións, propoñemos neste obradoiro un percorrido...
Restos da lingua

Restos da lingua

 “NON HAI LUGAR PARA OS RESTOS” Beatriz Hauser Resumo Como gardar os restos do que nos foi subtraído, da negación da lingua propia sen facer deles monumento, nova instancia da Lei? Esa cuestión percorre o trazado que vincula a cuestión da memoria co da suxeito/soporte como acontecemento da inscrición (subxectil) e propón unha xustiza cara...
Pedra e carniza intelixente. Poesía comunal 2000-2008

Pedra e carniza intelixente. Poesía comunal 2000-2008

Ana Salgado A partir destas palabras que lemos en Contra Maquieiro (Méndez Ferrín, 2005) e dunha das liñas propostas para este ciclo, “un singular-plural que atenda a todos cantos modos de escrita son no mundo”, tratarase de realizar unha achega a algunha poesía de vontade comunal feita aquí na presente década. Intentarase pór de relevo...
Ventriloquizar o Silencio

Ventriloquizar o Silencio

Miguel Prado miguel@taumaturgia.com Resumo1  O 8 de Abril de 2011 e en resposta ao convite de Claudio Pato para participar nas Escrita(s), fixen unha presentación na galería Sargadelos da Coruña baixo o título Silencio en branco. Experimentación, ruído e correlacionismo, baseada na exposición do texto Silencio en blanco (Prado, 2011). Unha aproximación ao uso do...
Cantaruxadas da caixa de ferramentas

Cantaruxadas da caixa de ferramentas

  — UNHA viaxe á meseta dez ou 15 cantigas de ontoloxía práctica (problemas) — ontologique love (Recensión de DELEUZE, G. E GUATTARI, F. (1988): “Devenir-intenso, devenir-animal, devenir-imperceptible”, en Mil mesetas. Trad. cast. de J. Vázquez e U. Larraceleta. Valencia, Pre-textos, pp. 239-316) Adela Hauser Celia Hauser “A filosofía é devir, e non historia; é coexistencia...
Dous Modelos. Acontecementos

Dous Modelos. Acontecementos

 Paula P. Álvarez  No mundo, nas nosas vidas, ocorren a cotío multitude de sucesos que, en ocasións, se transforman en noticias e pasan a formar parte dunha realidade construída que excede ao individuo, dunha realidade social que afecta á comunidade enteira. Á selección do repertorio das historias que son quen de converterse en protagonistas dos...
Taller Obxector

Taller Obxector

David Castro Aquí estamos a falar cunha certa ou total usura dun estado de “taller” onde se intenta extraer ou desprazar unha doenza, sen éxito nomear un “xesto”; dun cadro xeral apuntamos e erramos a decisión cara a un “obxecto”, mais é un obxecto vivo, un “campo”, un obxecto que non colabora. O “obxector” é...
Derritaxes 11 · Escrita(s) II

Derritaxes 11 · Escrita(s) II

NÚMERO 11. Xuño 2013 . EDITORIAL Seguramente un dos camiños que a novidade ten para saír adiante é a partir da repetición –é algo sabido–, da decisiva influencia que se dá no presente tanto dende a insistencia do pasado coma dende o asedio continuo do porvir. Claro que esa insistencia do asedio fai irromper novas...
Telegrafías. Tentativas para tropezar con outros.

Telegrafías. Tentativas para tropezar con outros.

Oskar Hauser “Mas ontem eu recebi um telegrama. Era você de Aracaju, ou do Alabama” Zeca Baleiro Resumo Onde é que atopamos aos outros? Saímos na súa procura, rexistramos a nosa experiencia, anotamos as súas ausencias, debuxamos mapas, escribimos cartas, procuramos pistas, deixámoslles mensaxes, damos voltas ao redor da posibilidade: reservamos mesa, planeamos a cita;...
A escritura poética ou a douta ignorancia

A escritura poética ou a douta ignorancia

D.Rocha Hauser  Resumo O poema en tradución do saber, a súa suspensión, como o seu contrapaso, aparece aquí como o resto do saber, en suma, o saber mesmo que xa non sabe. A-identitario, a-poietico e a-humano/animal, o poema deixa latexar o seu corazón robotizado e pon en xogo, antes que ao saber absoluto, ao poema...
Ferramentas artísticas como metodoloxía de intervención política

Ferramentas artísticas como metodoloxía de intervención política

Edita Oca   “FERRAMENTAS ARTÍSTICAS COMO METODOLOXÍA DE INTERVENCIÓN POLÍTICA. Formas culturais híbridas entre a Arte, o activismo político e a organización colectiva”.  Este texto pretende ser un rápido resumo do que foi no seu día o meu traballo de investigación (2008-2010) na facultade de Belas Artes, en torno ás ferramentas artísticas no marco da...

Uso de cookies

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.

ACEPTAR
Aviso de cookies